loading...

مرجع اطلاعات جک

بازدید : 5
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:29

ضربه و تصادف ممکن میباشد برای هر اتومبیلی پیش جک قیچی تشخیص رنگ بیاید. ضربه به بدنه خودرو خیر فقط زیبایی آن را از فی مابین میبرد بلکه می‌تواند منجر فساد اجزای داخلی اتومبیل نیز بشود. صنعت صافکاری نگارگری اتومبیل برای از در بین بردن فساد ها و جراحت های بدنه خودرو بوجود آمد. صافکاری نگارگری خودرو به ترمیم و تجدید بنا قسمت های فرورفته و برآمده در بدنه خودرو و نقاشی کردن آن می‌پردازد. صافکاری نگارگری اتومبیل طرز های مختلفی داراست. بسته به معیار و شدت زخم از طریق های مختلفی برای صافکاری و نگارگری اتومبیل به کار گیری میشود. یکی شایسته ترین نحوه های صافکاری اتومبیل صافکاری pdr خودرو میباشد.

صافکاری و نگارگری اتومبیل چیست؟
صافکاری یعنی از فی مابین بردن موج ها، خط و خش ها، برآمدگی ها و فرورفتگی ها و در مجموع هر سیرتکامل آسیبی که بدنه خودرو وارداتی میباشد. نگارگری یعنی رنگ کردن مناطق و نواحی از بدنه اتومبیل که مبتلا زخم گردیده! برای صافکاری و نگارگری اتومبیل از ابزار و امکانات منحصربه‌فرد به کارگیری میگردد. صافکاری و نگارگری اتومبیل طریق های مختلفی داراست. صافکاری pdr یکی شیوه های مرسوم و بسیار پربیننده در صنعت صافکاری نگارگری میباشد. صافکاری و نگارگری اتومبیل یک فعالیت تخصصی میباشد و می بایست در مرکزها دارای اعتبار و به وسیله اشخاص ماهر صورت بپذیرد تا چگونگی و سود آخری عمل عالی باشد. اتو خدمت وحیدی یک کدام از شایسته ترین مرکز ها صافکاری غرب طهران میباشد که گونه های سرویس ها بدنه اتومبیل به عنوان مثال صافکاری pdr، لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک و …. را ارائه میدهد.

اشکال طرز های صافکاری چیست؟
برای صافکاری نگارگری اتومبیل از دستگاه ها و تکنولوژی های متفاوتی به کار گیری می گردد. سالانه طریق های جدیدی در صنعت خودرو سازی و صافکاری نگارگری اتومبیل به وجود می‌آید که نواقص شیوه های سابق را برطرف می نماید. شناخت با طریق های جدیدی سبب ساز میگردد تا سالم بدنه خودرو بیشتر از قبلی نگهداری گردد. برخی از طریق های صافکاری خودرو عبارتند از: صافکاری سنتی، صافکاری pdr، صافکاری با دستگاه مکش و …


صافکاری PDR خودرو
صافکاری سنتی
صافکاری سنتی یک نحوه سابق در صافکاری نگارگری اتومبیل میباشد. در صافکاری سنتی از پوسته تنه و مشتی به کارگیری میشود. درین شیوه صافکاری بعد از عملیات صافکاری اتومبیل رنگ کردن میگردد. در حالتی‌که شدت ضربه زیاد باشد و به رنگ اتومبیل جراحت وارداتی باشد از این طرز صافکاری به کار گیری می گردد.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:49

خط مش فعالیت های مطلوب برای کم شدن مصرف سوخت ماشین
او‌لین راه‌حل برای کاهش مصرف سوخت، به کار جک قیچی تشخیص رنگ گیری با صرفه از خودرو میباشد. برای این خواسته، توصیه میشود که در هنگام رانندگی، سرعت خودرو را در توان معقولی نگه دارید و از عجله های ناگهانی دوری کنید. همینطور، محافظت فشار هوا در تایرها و اعمال خدمت های منظم برای خودرو نیز می‌تواند به پیشرفت در عملکرد و کاهش مصرف سوخت یاری دهد.

دومی راه‌حل برای کاهش مصرف سوخت، به کارگیری از سوخت کیفیت عالی و مطلوب میباشد. تعیین سوخت مطلوب برای خودرو، میتواند اثر متعددی در مصرف سوخت داشته باشد. همینطور، استعمال از سوخت باکیفیت زیر یا این که مغشوش، می‌تواند سبب ساز بالا رفتن مصرف سوخت و آلودگی هوا خواهد شد. براین اساس، گزینش سوخت کیفیت خوب و مطلوب برای خودرو بسیار حیاتی میباشد.

سو‌مین راه‌حل برای کاهش مصرف سوخت، به کارگیری از سیستم های نوین و توسعه یافته در خودرو میباشد. برای مثال، به کارگیری از سیستم های هوشمند مانند ترمزهای بازیابی انرژی، سیستم های شروع و استاپ اتومات و سیستم های مدیر مصرف سوخت، قادر است به بهبود مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا یاری دهد.

در غایت، برای کاهش مصرف سوخت ماشین، نیاز میباشد که التفات ویژه ای بدین زمینه داده گردد و اقدامات موردنیاز صورت پذیرد. با اجرای راهکارهای مطلوب و اعمال تغییرات موردنیاز در خلق و خوی رانندگی و محافظت خودرو، می شود به بهبود مصرف سوخت و محافظت گوشه و کنار زیست یاری کرد. به عبارت دیگر، اعتنا به‌این قضیه میتواند به ما یاری دهد تا به معاش بهتری دست یابیم و به نگرانی های مرتبط با مصرف سوخت و آلودگی هوا نقطه نهایی دهیم.برای مشاهده بها و خرید انژکتور پر نمک با شماره تماس های مندرج در تارنما در تماس باشید.
با بسط روزافزون جمعیت عالم و ارتقاء نیازهای انسانی، مصرف سوخت ماشین‌ها به یکی‌از مسائل حیاتی و مهم تبدیل گردیده‌است. عنایت تحت آوردن مصرف سوخت ماشین‌ها خیر فقط برای محافظت منابع طبیعی و گوشه و کنار زیست بلکه برای اقتصاد هر کشوری بسیار دارای اهمیت میباشد. به کار گیری از سوخت‌های فسیلی مانند بنزین و گازوئیل برای انرژی ماشین‌ها سبب نشر گازهای گلخانه‌ای و آلودگی هوا می گردد که تاثیرات منفی بخش اعظمی بر فضا زیست و تندرست آدم‌ها دارااست.

به این ترتیب، با کاهش مصرف سوخت ماشین‌ها می‌اقتدار به نگهداری فضا زیست و کاهش آلودگی هوا یاری کرد. خلال این، اقتصاد هر مرز و بوم نیز ذیل اثر بی واسطه مصرف سوخت ماشین‌ها قراردارد. با ارتقا ارزش سوخت‌ها و ارتقا مصرف آن‌ها، هزینه‌های حمل و نقل و ساخت کالاها ارتقاء مییابد که باعث به ارتقا هزینه‌های معاش عموم و کاهش قدرت خرید آن‌ها میشود. بدین ترتیب، با تحت آوردن مصرف سوخت ماشین‌ها می‌قدرت به کاهش هزینه‌های اقتصادی و ارتقا رفاه اجتماعی یاری کرد.برای مشاهده ارزش و خرید جک چهار ردیف با شماره تماس های نوشته شده در وبسایت در تماس باشید.

طریق‌های مختلفی برای زیر آوردن مصرف سوخت ماشین‌ها وجود داراست. مثلا این طرز‌ها می‌قدرت به به کار گیری از خودروهای هیبریدی و الکتریکی، رانندگی اقتصادی، نگهداری و محافظت درست از خودرو، به کار گیری از سوخت‌های منزه و دور و اطراف‌زیستی و استعمال از حمل و نقل همگانی اشاره نمود. به صورت کلی، زیر آوردن مصرف سوخت ماشین‌ها یکی حق تقدم‌های اصلی هر جامعه و هر کشوری میباشد.

با اجرای نرم‌افزار‌ها و سیاست‌های مطلوب برای کاهش مصرف سوخت ماشین‌ها، می‌قدرت به نگهداری دور و بر زیست، کاهش آلودگی هوا، کاهش هزینه‌های اقتصادی و ارتقا رفاه اجتماعی امداد کرد. به این ترتیب، مداقه این قضیه بسیار بالا و ضروری میباشد و می بایست دقت ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:30

صافکاری کاپوت یکی‌از کارهایی میباشد که ممکن جک قیچی تشخیص رنگ میباشد هر شخصی که ماشین دارااست برایش فیس دهد. صافکاری فرورفتگی کاپوت فرآیندی میباشد که در آن فرورفتگی در کاپوت خودرو برطرف می‌گردد. فرورفتگی‌ها معمولاً ناشی از عکس العمل، ضربه، سقوط شی ءها هنگفت و یا این که رویدادها دیگری می باشند که موجب تغییر و تحول صورت کاپوت میگردند و در‌حالتی که این فرو رفتگی ها رفع نشوند، ممکن میباشد جراحت های متعددی به ساختار داخلی خودرو وارد خواهد شد.
برای صافکاری فرورفتگی کاپوت، آغاز نیاز میباشد تا صافکار عمل ماهر یا این که تعمیرکار حرفه ای ماشین را به توجه تحقیق کند و ترازو ضرر را برآورد کند. در‌این پروسه، آغاز فرورفتگی با استعمال از ابزارهای خاصی مانند سربندها، وسایل اصلاح و یا این که تخته‌های پررنگ صاف می گردد. آن گاه با به کار گیری از ترمیم کننده‌های خاص، کاپوت به صورت اساسی خویش بازمی‌شود.

در برخی موردها، برای صافکاری فرورفتگی کاپوت نیاز به نقاشی کردن و روکش دوباره کاپوت نیز وجود داراست. براین اساس، بعد از اعمال صافکاری، ممکن میباشد نیاز باشد کاپوت نقاشی کردن خواهد شد تا با سایر بدنه خودرو هماهنگ خواهد شد. مهارت و تخصص مایحتاج برای صافکاری فرورفتگی کاپوت به تخصص تعمیرکار متعلق میباشد و نیاز به امکانات و ابزارهای خاصی دارااست. براین اساس، شایسته ترین رویکرد برای اجرا این عمل مراجعه به سوله‌ها و متخصصین ترمیم بدنه خودرو است.

یک کدام از توانمند ترین و شایسته ترین سرویس ها طهران صافکار، صافکاری کاپوت با تمرکز و تمیزی بالاست.

شیوه صافکاری کاپوت
صافکاری کاپوت یک پروسه تخصصی میباشد که مستلزم تجربیات و مهارت میباشد. در پی، یک شیوه معمول برای صافکاری کاپوت را توضیح میدهیم، البته دقت داشته باشید که برای جاری ساختن صافکاری ظریف، عالی میباشد به یک تعمیرکار حرفه ای رجوع‌کنید:

فراهم‌سازی کاپوت
آغاز، کاپوت را از بدنه خودرو غیر وابسته نمائید و آن را بر روی سطح صاف و پوشیده گردیده با پارچه قرار دهید. اعتقاد و باور نتایج فرمائید که گوشه و کنار شغل منزه و کم آب میباشد.

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:31

تحمل وزن و اقتدار لیفتینگ جک خودرو
جک خودرو تحت عنوان یکی‌از کاربردی ترین ابزار جک قیچی تشخیص رنگ آلات دستی شناخته می گردد. هرمورد از این جک ها دارنده توان تحمل خاصی می باشند. اشکال جک ماشین آروا دربرگیرنده سبک های مختلفی می‌باشند که تحمل وزن و توان لیفتینگ هر یک از آن‌ها متعدد میباشد. درپی اشکال جک خودرو آروا را یار با سبک و تحمل وزن هریک ذکر می‌کنیم.

جک برقی یا این که هیدرولیک؟ کدام یک عالی میباشد؟
جک هیدرولیکی روغنیبا دقت به اینکه گونه های جک خودرو وجود داراست و هر مورد از این اشکال نیز دارنده سبک های مخالفی میباشند در مفاد گوناگون از آن ها استعمال میشود و اینکه بخواهیم یکی اینها را تحت عنوان بهترینه جک خودرو تعیین کرد حدودا عمل رنج میباشد چونکه مطابق نوع گارکرو و موردها به کارگیری و خمچنین مزیت ها و خصوصیت هایی که هرمورد از گونه های جک ماشین دارا‌هستند بایستی شایسته ترین را گزینش کنیم.

هریک از جک های هیدرولیک و برقی دارنده مزیت ها و خصوصیت هایی میباشد که عمل کردن با آنان بسیار بی آلایش و شل میباشد و برای تعمیر، بده بستان تایر خودرو و انتقال از آن‌ها استعمال میگردد. دربین گونه های جک ماشین جک سوسماری کاربرد اکثری در تعمیرگاه ها و مرکزها فنی خودرو داراست. البته هرکدام دیگر از جک ها نیز آیتم به کارگیری قرار میگیرد که دارنده محدودیت هایی نیز در به کارگیری می باشند.

از جمله به کار گیری از جک برقی خودرو به خیال قابلیت و امکان انتقال معمولی می‌تواند در طی هجرت گزینه به کارگیری قرار گیرد البته جک سوسماری این امکان را ندارد البته در مقابل جک سوسماری اقتدار بالا و تحمل وزن زیاد دارااست که جک برقی این مزیت را ندارد.

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:38

این یکی آپدیت ترین طریق های صافکاری است که جک قیچی تشخیص رنگ جدیدا به روی شغل آمده میباشد با استعمال از چسب های حرارتی صورت می‌گیرد. مطلقا تاکنون چسب های حرارتی را چشم اید با استعمال از آنان می قدرت بدنه خودرو را به موقعیت نخستین گشوده گرداند و این را بدانید که عمل بسیار بی آلایش ای میباشد البته به مهارت بالایی نیاز دارااست و برای اینکه بتوانید این شغل را اعمال دهید نیاز دارید که مسلما خودروی خویش را به پیش یک صافکار حرفه ای ببرید تا این عمل را برای شما جاری ساختن دهد.

اعتنا داشته باشید که درصورتی که از این نحوه هم که یکی‌از امروزی ترین طرز های صافکاری خودرو است استعمال فرمایید گشوده هم برآمدگی هایی روی بدنه خودرو تولید خواهد شد که بایستی با استعمال از ابزار اختصاصی آنها‌را به شرایط نخستین بازگردانید.

به کارگیری از میله های پی دی آر (PDR)
میله های پی دی آر (PDR) یکی‌از دیگر از امروزی ترین طریق های صافکاری خودرو میباشد که با به کارگیری از آن می‌توانید بدنه خودرو را به وضعیت اولیه بازگردانید و این را بدانید که امروزه بیشتر صافکاری ها از این شیوه استعمال میکنند و یک کدام از نحوه های دوست داستنی صافکاران میباشد.

با استعمال از این نحوه بوسیله یک میله می‌توانند بر آمدگی ها و فرورفتگی های روی بدنه خودرو را برطرف نمایند.

این میله ها متناسب با هر بخش از بدنه خودرو سبک های مختلفی دارا‌هستند و میتوانید برای هر بخش از یک نوع میله استعمال نمائید.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:30

اصول جوشکاری میگ با دستگاه جوش co2 یکی طریق های جوشکاری میگ است. در هنگام جاری ساختن فعالیت میگ مگ ردی که در تاثیر آن باقی می‌ماند بوسیله گاز محافظ و یا این که ترکیبی از گاز جک قیچی تشخیص رنگ ها مراقبت میشود. در واقع میگ مگ یک فلز پرکننده در جوشکاری به‌حساب می‌آید.

ولی در صورتی بخواهیم درخصوص گاز نگهداری کننده بگوییم نقش آن خلال مراقبت از رد میگ مگ حفظ از فلزی میباشد که در هم اکنون جوشکاری میباشد و از ورود هوا به درون آن دوری می نماید، چون در این حالت سبب تولید عدم چگونگی در محل جوشکاری میشود.

اصول جوشکاری میگ با دستگاه جوش co2 دارنده مزیت های متعددی میباشد به عنوان مثال اینکه سرعت و رسوب متعددی داراست و این قابلیت و امکان را دارااست تا ورق هایی که کمتر از 2 میلیمتر ضخامت دارا‌هستند را نیز با به کارگیری از سیم جوش های دقیق جوشکاری کرد. اجزای دستگاه جوش co2 به طریق میگ عبارتند از:

مخزن برق، سیلندر گاز، مخزن سیم، واحد تغذیه سیم، تفنگ میگ یا این که co2، آرک و قطعه فعالیت. با دقت به توضیحاتی که دادیم می بایست اذعان کرد جوشکاری میگ یک جوشکاری قوسی با لایه ای محافظ و الکترود های مصرفی میباشد. با تولید یک قوس الکتریکی و به دست آوردن حرارت موردنیاز فلز مربوطه ذوب می گردد. در جوشکاری میگ از سیم جوش های متفاوتی با اعتنا به ضخامت ورق های فولادی و آهنی به کار گیری میشود.

دیدنی میباشد بدانید در زمان اعمال عملیات جوشکاری گازی ساطع میگردد که می‌تواند همگی محیط جوشکاری را اشراف نماید و از ورود هوا یا این که نفوذ آن به محل جوشکاری منع می نماید تا شغل جوشکاری به صدق صورت بپذیرد و از چگونگی آن کاسته نشود.

امکانات ما یحتاج در اصول جوشکاری میگ با دستگاه جوش co2

بازدید : 1
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:48

میله پی دی آر میله ای که در زمینه نکات صافکاری جک قیچی تشخیص رنگ فارغ از رنگ برای مسطح کردن فرورفتگی ها و برآمدگی ها استعمال می گردد. اما نکته ای وجود دارااست این میباشد که فرورفتگی ها می بایست خفیف باشد و برای فرورفتگی های زیاد از این میله به کار گیری نمیشود. یک صافکار حرفه‌ای با به کار گیری از ابزارهای موردنیاز و ضروری برای جاری ساختن عمل صافکاری وظیفه خویش را به خیر و خوبی و کامل ایفا می‌دهد، فارغ از اینکه نیاز نقاشی کردن در صافکاری باشد.با به کارگیری از ابزار اساسی و کاربردی PDR که ابزاری بسیار دقیق میباشد، به محل هایی از بدنه خودرو که کمتر می شود به آن دسترسی داشت مانند کاپوت، دوبل در و غیره به راحتی دسترسی پیدا کرد. با استعمال از این ابزار و تولید فشار بوسیله آن فرورفتگی به مکان خودش گشوده میگردد.

به کارگیری از ابزارهای مطلوب برای اجرا نکات صافکاری سوای رنگ
تعمیرکار حرفه‌ای و ماهر به نیکی میداند که برای اعمال نکات صافکاری فارغ از رنگ می بایست از گونه های میله های منحصر این فعالیت و همینطور چسب بدنه برای اعمال صافکاری استعمال نماید. از چسب بدنه در نصیب هایی به کار گیری میگردد که دست به راحتی به آن دسترسی ندارد.

تعیین ابزار مطلوب با اعتنا به نوع فرورفتگی
صافکار مجرب با دقت به واحد سنجش زخم دیدگی و نوع فرورفتگی می بایست نوع ابزار را گزینش نماید. دقت به رنگ خودرو نیز از مداقه بالایی شامل است چون می بایست به وسیله تعمیرکار سنجیده شود تا در حین به کار گیری از ابزار در گیر زخم دیدگی نشود. عمق فرورفتگی در پروسه شغل صافکاری می بایست آیتم دقت قرار بگیرد. در فعالیت صافکاری گاهی برای اینکه به بخش هایی که قابل دسترسی وجود ندارد قسمتی از بدنه شکافته گردد. اما این اندازه از ترک بستگی به ابزاری داراست که قرار میباشد شغل توسط آن صورت بپذیرد.

بازدید : 9
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:45

همانگونه که میدانید مراد از دیتیلینگ خودرو، اجرا همگی جک قیچی تشخیص رنگ کارها مرتبط و موردنیاز برای بهبود حالت ظاهری و بدنه خودرو میباشد. این سرویس ها عموما برای خودروهای گران‌قیمت و سبک بالا از عنایت اکثری شامل است و نقش موثری در ارتقاء بها خودروهای گران‌قیمت کارکرده خواهد داشت.

معمولا در حین دیتیلنگ خودرو، آغاز به ترمیم جراحت دیدگی‌های جزئی و سطحی بدنه خودرو می پردازند. به کار گیری از طریق‌های امروزی و توسعه یافته صافکاری خودرو، سوای رنگ و زخم دیدگی، یکی‌از دوستداشتنی‌ترین اقدامات در دیتیلینگ خودرو به حساب می‌آید.

دارندگان خودروهای گران قیمت و سبک بالا می توانند برای سود مندی از اینگونه خدماتی به مرکز ها خدماتی دارای اعتبار و توسعه یافته مراجعه کنند. در گزینش مرکز ها اجرا دیتیلینگ خودرو بایستی به دو نکته دقت داشت، نخستین تخصص و مهارت بالای نیروی کار در اجرا سرویس ها و دوم فایده مندی از توسعه یافته‌ترین امکانات اعمال دیتیلینگ.

گاهی نیاز میباشد پس از اعمال صافکاری Pdr بدنه ترمیم گردیده خودرو، نگارگری گردیده و یا این که با به کارگیری از واکس و پولیش، چگونگی رنگ بدنه خودرو به وضعیت اول بازگردد. در اینگونه مواردی تجارب و مهارت بالای نیروی کار راءس خدماتی خیال و خاطر شمارا از چگونگی اعمال خدماتی که در حیث دارید راحت خواهند کرد.

مهم ترین نکته در اخذ سرویس ها دیتیلینگ خودرو، ترمیم بدنه خودرو و جراحت دیدگی‌های مرتبط با بدنه و رنگ آن میباشد. بدین ترتیب پیشنهاد می گردد برای منفعت مندی از سرویس ها کیفیت خوب در این مورد مطلقا به مرکزها دارای اعتبار مراجعه‌کنید.

بازدید : 2
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:23

صافکاری لیزری یک نحوه نوین و توسعه یافته برای جک قیچی تشخیص رنگ تعمیر بدنه خودرو میباشد که از اشعه لیزر برای گرم کردن و تغییر و تحول صورت ورق فلز به کار گیری می‌نماید.
صافکاری لیزری خودرو یک شیوه نسبتاً نو میباشد که هنوز در هم اکنون بسط میباشد. با این درحال حاضر، این طرز با‌گاز در اکنون دوستداشتنی شدن میباشد و تحت عنوان یک شیوه جایگزین برای طرز‌های سنتی صافکاری گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد.

صافکاری با دستگاه مکش
در صافکاری با دستگاه مکش، آغاز یک دستگاه مکش منحصربه‌فرد به محل جراحت بدنه خودرو متصل میگردد. آن‌گاه، با استعمال از یک ابزار دستی، فشار مکش دستگاه مکش تهیه می شود. این دستور سبب ساز می گردد که ورق فلز به سمت دستگاه مکش کشیده خواهد شد و فرورفتگی آن از در میان برود.


صافکاری سوای رنگ با دستگاه مکش
صافکاری مغناطیسی
صافکاری مغناطیسی در صنعت خودروسازی یکی‌از تکنیک‌های توسعه یافته برای بهبود ظواهر و چگونگی خودروها میباشد. این طریق، با به کار گیری از میدان‌های مغناطیسی حاذق، ذرات فلزی و بقیه ذرات سطحی را از سطح ها خودرو جداگانه می‌نماید.

صافکاری مغناطیسی برای گونه های جراحت‌های بدنه خودرو، مثلا فرورفتگی‌های سطحی و عمیق، رخنه‌‌ها و شکاف‌ها، قابل به کارگیری میباشد. این شیوه همینطور برای تعمیر بدنه خودرو‌های با بدنه‌های آلومینیومی و کامپوزیتی نیز مطلوب میباشد.

بازدید : 2
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:23

مزیت اساسی رنگ خود کار با روکش صدفی این میباشد که سبب می‌شود جک قیچی تشخیص رنگ خودرو شما بسیار خنک به لحاظ رسد. مانند رنگ متالیک، رنگ صدفی لکه های خرد را خوب از رنگ بی آلایش مخفی می نماید. در صورتی وسیله نقلیه شما در گیر فرورفتگی یا این که ضربه ای خرد گردیده‌است، احتمالاً حتی متوجه آن نخواهید شد.
و گشوده هم، مانند خودرویی با روکش متالیک، خودرویی با روکش صدفی برای خریدار آتی ارزشمندتر تلقی میگردد.
معایب رنگ صدفی خودرو
رنگ اتومبیل صدفی حتی بیشتر از رنگ متالیک هزینه دارااست، بدین ترتیب کسب به اینگونه جلوه باشکوهی با هزینه معدود هنگام نقاشی کردن ماشین شما مشقت بار میباشد.
پیدا کردنش مشقت بار میباشد. حتی مغازه های مجاز بدنه یا این که فروشندگان رنگ لزوماً رنگ های گوناگون را در انبار ذخیره نمیکنند، بدین ترتیب تعمیر یا این که رنگ کردن یک رنگ صدفی قادر است دردسری حقیقی باشد.
بده بستان آن مشقت بار میباشد، براین اساس جایگزینی هرگونه جراحت می‌تواند گران و وقت گیر باشد.
رنگ روغنی خودرو
از کهن ترین اشکال رنگ بدنه اتومبیل، رنگ روغنی می باسد که امروزه به طور محدودی گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. ساختار این نوع رنگ ها از دو لایه تشکیل‌شده و در پروسه نگارگری خودرو مورد نیاز میباشد آغاز پرایمر روی بدنه فلزی ماشین زده گردد. این مرحله با اسم آستر زنی مشهور بوده و بعد از اتمام آن دفعه به رنگ اساسی میرسد.

مزایای رنگ روغنی خودرو
درخشندگی و براقیت نسبتا قابل قبول
تولید ضخامت بیشتر روی بدنه اتومبیل
باکیفیت و عدم نیاز به نگارگری خودرو در زمان بر بازه زمانی
معایب رنگ روغنی خودرو
زمانبر بودن فرصت کم آب شدن آن روی بدنه
هزینه بالا
عدم توان مخلوط با رنگ های دیگر
آلرژی بالا به نوروفروغ و قابلیت تغییر‌و تحول رنگ
اختلال بودن تعمیر خراش های جزئی
رنگ درخشان خودرو
از اواخر دهه 1950 تا 1980 میلادی، رنگ درخشان و اکریلیک خودرو به انگیزه پرداخت بسیار درخشان، آیتم دقت ترین رنگ خودرو بود. در حالی که ممکن میباشد امروز خودرو های متعددی را نبینید که با پوشش لاک اکریلیک در درحال حاضر تردد می باشند، البته همچنان در میان خودروه ای کلاسیک و آنتیک بسیار دوستداشتنی میباشد. لاک اکریلیک هنگامی که از روش یک تفنگ اسپری استعمال شود شایسته ترین سعی را داراست. به جهت ماهیت شیمیایی آن، لایه های بیشتری از رنگ برای کسب به ظاهری اثبات ما یحتاج میباشد.

مواد خالق رنگ درخشان خودرو، ذرات ریز کریستال های سرامیکی میباشد که موجب پدید داخل شدن باخت روشنایی می‌شود. به همین برهان پیشنهاد می شود هنگام نگارگری خودرو با این نوع رنگ، اعتنا بالایی داشته و بدنه خودرو را به قسمت های خرد تری تقسیم فرمائید

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 3026
  • بازدید کلی : 6258
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی